Spustelkite ant Jus dominančio klausimo. Jeigu nepavyksta rasti reikiamo atsakymo, susisiekite su mumis KONTAKTAI
- Pradžia
- /
- D.U.K
Dažniausiai užduodami klausimai
Pagal galimybes, nesudėtingus vienetinius užsakymus atliekame per 10 min. arba tą pačią dieną. (teirautis telefonu +37066179999)
Terminus visuomet deriname tiesiogiai su klientu ir atsižvelgiame į jo poreikius.
Vienetinių užsakymų standartinis terminas yra 1- 3 d.d., kai kurių sudėtingų užsakymų ar didelių tiražų terminus deriname individualiai.
Kiekvieną užsakymą siekiame atlikti kokybiškai ir už prieinamą kainą, taip pat dažnas užsakymas yra unikalus ir turi įvairių niuansų, tad dėl konkretaus užsakymo kainos maloniai prašome teirautis:
- el. paštu: [ info@gravideja.lt ]
- tel. +37066179999 (Svarbu! Telefonu nustatoma kaina yra preliminari, ji gali keistis sužinojus papildomus niuansus.)
Kuo išsamiau ir tiksliau apibūdinsite užsakymo poreikius bei pageidavimus, tuo tikslesnę kainą galėsime įsivertinti.
Kas įtakoja kainą?
- graviruojamas plotas
- graviravimo gylis
- pjūvio ilgis
- medžiagos tipas, dydžiai
- maketo sudėtingumas
- graviruojamų gaminių skaičius;
- produkto baigiamojo apdirbimo poreikiai – papildomai naudojamos medžiagos, priemonės, paslaugos.
Rekomenduojame užsakymą pateikti atvyktus į mūsų ofisą, kadangi tokiu būdu:
- drauge su dizaineriu, Jūs dalyvausite maketo kūrime,
- galėsite realiai pamatyti graviravimo pavyzdžius,
- įsivertinti mūsų siūlomus gaminius arba medžiagas,
- esant reikalui, gauti profesionalią konsultaciją iš techninės pusės.
Jeigu neturite galimybės atvykti, užsakymą galima derinti ir el. paštu INFO@GRAVIDEJA.LT
Užsakymą siųskite šiuo paštu [ info@gravideja.lt ] , kuo detaliau apibūdindami savo užsakymo turinį, pvz:
- kokio tipo daiktas/medžiaga
- kiek vienetų
- pageidaujami terminai
- bei kita kuo detalesnė informacija
Pagal galimybes atsiųskite vizualizaciją, nuotrauką arba failą.
Tinkamiausias CorelDraw .cdr* formatas.
Pageidautina (iki X5 ver. kaip išsaugoti žemesne versija corelDraw ) 1:1 masteliu.
Kiti galimi variantai:
- pjovimui: .cdr .ai .eps .dwg .svg .pdf Raudona linija pažymėtas pjovimas (HAIRLINE storis), juoda – įrėžimas (HAIRLINE storis)
- graviravimui: .cdr .ai .eps .pdf .jpg (didelė rezoliucija) .png (didelė rezoliucija)
Kas yra VEKTORINIS FAILAS?
Vektorinis failas yra sukurtas iš kreivių, kurių kokybė nenukenčia keičiant objektų dydį.
Vektorinis failas yra būtinas pjaustymui lazeriu, stipriai rekomenduotinas graviravimui, norint gauti nepriekaištingą rezultatą.
Kaip paruošti „Autocad“ programa maketuotus failus tinkamus gamybai?
Viską paverskite į „poliline“, patikrinkite ar linijos yra po vieną, nepersidengusios.
Mastelis 1:1. Paruoštą failą ne saugokite („save“), o spausdinkite („print“) jį į *.pdf failą
su http://www.bullzip.com/products/pdf/info.php (nemokama programa)
ir nustatymuose nustatykite spausdinamą plotą pasirinkus-(PostScript Custom Page Size) lapo dydį.
Raudona linija turi būti pažymėtas pjovimas (HAIRLINE storis) , juoda – įrėžimas (HAIRLINE storis) / graviravimas.
Juodos spalvos kodas yra R-0 G-0 B-0 Raudonos spalvos kodas yra R-255 G-0 B-0
– Norėdami ATSISKAITYTI BANKINIU PAVEDIMU prašome parašyti MOKĖTOJO duomenis:
- Vardas, Pavardė
- adresas (jeigu bus reikalingas siuntimas, prašome nurodykite ir pašto kodą)
- telefono numeris
(Atsiųsime Jums išankstinio mokėjimo sąskaitą, pagal kurią galėsite atlikti mokėjimą)
– Jeigu atsiskaitote kaip įmonė, reikalingi įmonės rekvizitai.
– ATSISKAITYMAS GRYNAIS PINIGAIS
- Užsakymą pateikiant pas mus ofise, atsiskaitoma atsiimant prekes.
- Vykdant gamybą iš mūsų medžiagų, sumokama prieš atlikimą arba avansas.
- Užsakymus siunčiame į bet kurią Lietuvos vietą (išskyrus Kuršių neriją) tik per kurjerių tarnybą.
- Kurjeris siuntas pristato darbo dienomis iki 17 val., tad Jūsų patogumui siuntą gali pristatyti ir į darbovietę.
- Išskirtiniais atvejais siunčiame per autobusų siuntas [siuntos gavimas kitą dieną autobusų stotyje]
- Pristatymo terminas Lietuvoje ~1-2 d.d.
SVARBU !!!
- Mes visada stengiamės supakuoti, kuo labiau apsaugant prekes bei siuntinį, tačiau pasitaiko atvejų, kai prekės būna pristatytos pažeistos…
- Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes Klientui [siuntos gavėjui], siunta ar siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, Klientas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų.
- Tai Klientas privalo įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui.
- Taip pat nufotografuoti siuntos pakuotę bei pažeistą siuntą ir atsiųsti patvirtinančias nuotraukas siuntos gavimo dieną [el. paštu info@gravideja.lt]
Tokių veiksmų neatlikus, GRAVIDĖJA UAB atleidžiama nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų.
- Klientas įsipareigoja prekes priimti pats.
- Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti GRAVIDĖJA UAB pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
- Dėl Kliento kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių, kurjeriui neturėjus galimybių pristatyti prekės, kurjeris papildomai derina Klientui tinkamą naują pristatymo laiką.
- Pakartotinis pristatymas atliekamas ne daugiau kaip vieną kartą.
- Klientui du kartus nepriėmus prekių, prekės grąžinamos GRAVIDĖJA UAB, o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku.
- Be to, GRAVIDĖJA UAB visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
Visada akcentuotuojame, kad prekes reikia patikrinti jas gavus iš kurjerio – tokia yra bendroji nustatyta tvarka.
Kai prekė būna apžiūrima jau kurjeriui išvykus, negalime nustatyti, ar prekė, nebuvo pažeista netyčia jau po jos pristatymo.
Todėl tokiais atvejais pirkėjams nereikėtų pasirašyti už gautas prekes, nes pasirašius, jie patvirtina, jog jokių pretenzijų neturi.
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vyresnioji patarėja G. N. informavo, kad ,prieš priimdamas daiktus, pirkėjas turi teisę bet kokioje vietoje, bet kokiu laiku ar metodu (žinoma, atitinkančiu protingumo kriterijus), patikrinti įsigyjamus daiktus.
Taigi, patikrinti ir apžiūrėti prekę vartotojas gali tiek parduotuvėje, tiek prekės perdavimo namuose ar kitoje prekės gavimo vietoje metu ( karantino laikotarpiu, kurjeriui laukiant saugiu atstumu).
Pardavimo vietoje pardavėjas privalo užtikrinti sąlygas prekę apžiūrėti, patikrinti, kaip ji veikia ar pademonstruoti, kaip ją naudoti (jei tai įmanoma atsižvelgiant į prekės pobūdį).
- Jei prekė pristatoma į namus, vartotojas turi teisę ją patikrinti tiek, kiek tai būtų leidžiama padaryti prekybos vietoje.
- Vartotojai kiekvienu atveju turėtų paprašyti vežėjo skirti bent kelias minutes prekei apžiūrėti ir neskubėti pasirašyti patvirtindami, kad gavo kokybišką ir nepažeistą prekę, kol jos neišpakavo ir neįsitikino, ar ji nebuvo mechaniškai pažeista.
Civilinio kodekso 6.3591 straipsnis numato, kad jeigu vartojimo pirkimo-pardavimo sutartyje numatytas daiktų gabenimas ir pardavėjas išsiunčia daiktus pirkėjui, daiktų atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina pirkėjui tada, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, priima daiktus.
Jeigu daiktai perduodami vežėjui, kurį pasirinko pirkėjas, o pardavėjas nesiūlė tokio pristatymo, šioje dalyje numatyta rizika pereina pirkėjui, kai daiktai perduodami vežėjui.
Taigi, priėmimo metu tinkamai neapžiūrėjus priimamos prekės vartotojas prisiima pasekmes, susijusias su įsigyjamos prekės trūkumais.